About

31 December 2010

Mesyuarat Guru (30 Disember 2010)- Mesyuarat Ko-Kurikulum

Tuan Haji Shaharuddin Saari mempengerusikan mesyuarat pada hari ini dan menyampaikan taklimat kepada semua guru di Makmal Bahasa.

Taklimat Ko-kurikulum seterusnya disampaikan oleh Puan Azlina (PK Ko-kurikulum).


Sebahagian daripada borang yang perlu diisi oleh guru-guru yang dipertanggungjawabkan memegang jawatan guru penasihat Badan Beruniform/Kelab/Persatuan/Sukan Permainan sepanjang sesi persekolahan 2011 nanti. 

Taklimat agihan tugas guru untuk acara sukan telah dikendalikan oleh Setiausaha Sukan, En. Azlan Haniff.
Cik Normah menyampaikan Taklimat Hari Pendaftaran Pelajar Tingkatan 1 dan Peralihan yang akan berlangsung pada 1 Januari 2010. Manakala Puan Kamsiah memberi taklimat ringkas untuk program Orientasi Pelajar Tingkatan 1, Peralihan dan Tingkatan 4 yang akan diadakan pada hari pertama sesi persekolahan 2011 pada 3 Januari 2011(Isnin) nanti.
Puan Siti Bahriah (Guru Kanan Bidang Sains Sosial) membuat beberapa pengumuman kepada guru yang terlibat di bawah yang dikendalikannya.

Banner ucapan tahniah kepada semua pelajar Tingkatan 3 telah dipasang di Anjung Ilmu khusus untuk warga sekolah yang telah mencipta sejarah dengan mencapai keputusan cemerlang di dalam Peperiksaan PMR 2010 yang diumumkan baru-baru ini.

No comments:

 
Blogger Templates